czwartek, 14 czerwca 2012

Od czegoś trzeba zacząć ...

No i stało się , po długim namyśle postawnowiłam prowadzić bloga. Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile razy próbowałam napisać posta i rezygnowałam ze strachu tak tak to bardzo trudne przelewać swoje przemyślenia czy pomysly na klawiaturę (przynajmniej dla mnie ) . Ostatecznie przełamałam swój strach co ma być to będzie , jedyny problem polega na tym , że nie wiem od czego zacząć.Oczywiście najlepiej od początku tylko gdzie tu w swoim 23 letnim życiu znaleźć początek przecież nie bedę opisywać o wszystkim od dnia swoich narodzin :D Może poprostu się przedstawię mam na imię Karolina :) obecnie mieszkam po za granicami Polski dokładnie w UK.Jestem młodą mamą , młodą żoną :P O czym będzie blog ? Chyba zwyczajnie o codzienności dzieciach , facetach ,modzie . Zapraszam wszystkich serdecznie. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz