piątek, 15 czerwca 2012

Troche o kosmetykach

Dzisiaj bedzie troche o kosmetykach , nie jestem zadna ekspertka ale jak kazda kobieta uzywam tego i owego testuje, probuje szukam idealow dla siebie.
Zaczne od mojego ulubionego specyfiku jakim jest suchy szampon.Pierwszy raz gdy o nim uslyszlam pomyslalam sobie czego ci ludzie nie wymysla jak mozna myc wlosy bez wody? lecz stalo sie natrafilam na niego w sklepie i postanowilam sprobowac.Moje wlosy sa bardzo cienkie strasznie szybko sie przetluszczaja, codziennie musialam je myc ale od kad mam to cudo o wiele lepiej mi sie zyje :D szybkie psik psik przed wyjsciem i czuprynka wyglada swiezo.


Kolejny ulubiony kosmetyk to maskara od Maybelline.Dlugo szukalam swojego idealnego tuszu do rzes na ten natrafilam przez przypadek.Nie robi grudek super je wydluza a do tego jest naprawde tania (na ebay koszt tego cacuszka to tylo 2.90 £)



Nr.3 to olejek kokosowy od Dabur Vatika z dodatkiem cytryny henny i amli.Uzywam go zamiast odzywki.Przed spaniem nakladam odrobine na wlosy rano splukuje i myje szamponem. Wlosy sa lsniace , olejek ich nie obciaza i co dla mnie najwazniejsze po dluzszym stosowaniu zauwazylam ze moje liche wlosy mniej wypadaja.


To wszystko na dzis moze komus przydadza sie moje uwagi.Pozdrawiam bardzo serdecznie :*

1 komentarz:

  1. Nie miałam w sumie żadnej z rzeczy o jakich napisałaś, ale zapach tego olejku musi być obłędny:) uwielbiam kokosowe zapachy:)

    Przy okazji, jeśli masz ochotę, zapraszam Cię na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń